Bedankt voor de steun! PvdA een stabiele positie in de gemeenteraad

Door Coen Derickx op 21 maart 2022

De afgelopen vier jaar heeft de PvdA een constructieve bijdrage geleverd aan het bestuur van Krimpen aan den IJssel. Dit is in de zomer van 2020 beloond met het leveren van een wethouder in het college van B&W. De PvdA heeft vol ingezet op het realiseren van resultaat in vaak langlopende dossiers. Onder andere voor de sportcomplexen van MHCK, DCV en TCK werden kwaliteitsimpulsen gerealiseerd. Voor de scouting is een nieuwe locatie voor het wachtschip ontwikkeld. Het Krimpen Festival kreeg een structurele plek op de evenementenagenda. In de opgestelde sportnota ‘Krimpen beweegt’ wordt samen met de verenigingen en sportscholen de beweegagenda binnen Krimpen een nieuw perspectief geboden.

De kiezers hebben op 16 maart deze inzet beloond met het behouden van onze zetel in de gemeenteraad. Gezien alle ‘bewegingen’ die bij de landelijke partijen te zien zijn een goed resultaat.

Ik bedank alle kiezers die op de PvdA hebben gestemd. Natuurlijk gaan wij door met het vertegenwoordigen van de belangen van onze kiezers. De PvdA blijft een constructieve bijdrage leveren aan het bestuur van Krimpen aan den IJssel.

Coen Derickx

Lijsttrekker PvdA

Coen Derickx

Coen Dericks is raadslid  voor de PvdA in het college van Krimpen aan den IJssel Even voorstellen: Ik ben Coen Derickx en woon samen met mijn vrouw Ingrid en dochter Shirti al jaren in Krimpen a/d IJssel. De afgelopen 35 jaar ben ik als manager en adviseur actief in het openbaar bestuur. Ingrid werkt al