Coen Derickx is de nieuwe lijstaanvoerder PvdA Krimpen.

Door Petra de Gelder op 3 april 2017

De PvdA afdeling Krimpen aan den IJssel heeft Coen Derickx gekozen als lijstaanvoerder voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

Coen is al meer dan 30 jaar lid van de PvdA en woont met echtgenote en dochter nu 17 jaar in Krimpen aan de IJssel. Vanaf 2012 is hij betrokken bij de werkzaamheden van de PvdA fractie in de gemeenteraad en sinds 2014 raadslid. Met ingang van november 2016 is Coen fractievoorzitter van de PvdA gemeenteraadsfractie.

Coen Derickx wil samen met de inwoners van de gemeente zorgen voor een gelijkwaardige manier van samenleven in Krimpen aan den IJssel. Vooral ouderen, jongeren en inwoners die een steuntje in de rug nodig hebben kunnen rekenen op de aandacht van de PvdA.

De afgelopen jaren heeft de PvdA in de gemeenteraad steeds gezorgd voor de invulling van het sociale gezicht in het bestuur van de gemeente. De komende maanden wil Coen Derickx de leden van de PvdA en de overige actieve inwoners gaan betrekken bij het verzamelen en aanpakken van de belangrijke onderwerpen voor een nog sociaal sterker Krimpen aan den IJssel. Hij wil het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 In samenwerking met de PvdA-leden en actieve inwoners in Krimpen aan den IJssel gaan opstellen.

Iedereen die een bijdrage wil leveren kan een mail sturen naar coenderickx@krimpenaandenijssel.

Het bestuur van de PvdA Krimpen.

Petra de Gelder

Mijn naam is Petra de Gelder. Sinds 2009 ben ik actief voor de Partij van de Arbeid in Krimpen aan den IJssel, sinds januari 2016 tot november 2020 als secretaris van de afdeling.Ik ben een alleenstaande vrouw en moeder van twee jong volwassen zonen die zijn uitgevlogen. Ik ben geboren in een echt rood nest

Meer over Petra de Gelder